London i mitt hjarte

Bilder fra min egen instagram, pluss @johanneb og @camdanielsen

Mens regnet danner store dammer utenfor vinduet mitt, mimrer jeg tilbake til London. Vi kom hjem forrige fredag, og dagene gikk altfor fort! Det var fem fine dager med shopping, latter og litt vin. Våre uendelige besøk på Starbucks (og våre uendelige ''kamp'' mot å få navnet vårt riktig på koppene, som du ser på bildet over.. Jeg fikk mange navn, Tina, Inna, you name it.), tre etasjers store Top Shop, med tattoo- og piercing studio nederst (tok piercing i øvre del av øret!). Det var en minnerik tur som jeg kan tenke tilbake på, det eneste som manglet var kjære Iris, DA hadde det vært enda litt mer perfekt! Takk for turen, chicas, gleder meg til flere!

06.08.2013

Video: Tunisia 2013

Her er en liten video jeg lagde da jeg var i Tunisia. Jeg gleder meg til å se denne videoen en kald januardag, når jeg lengter tilbake til sol og sommer!

1 kommentar
26.07.2013

Hjem til taco og solskinn.

iphonebilder, instagram: ineph

Hei!

I går kom jeg hjem fra Tunisia, etter en sen flygning. Det var absolutt ikke trist å komme hjem, siden det faktisk er sommer i Norge også! Håper det varer, det norske været er jo som vi alle vet, veeldig uforutsigbart. Jeg ble desverre syk i deler av ferien, men heldigvis er det over nå, og alt i alt var ferien fin. Myke sandstrender, klart saltvann, sola steikende på den blå himmelen, med en svak sommerbris som kjøler ned kroppen i noen sekunder. Ærlig talt, etter to uker med restaurantspising blir man ganske lei, men jeg reiser til London med noen venninner om fire dager, så da får jeg "bare with it". Jeg gleder meg veldig, London er jo en utrolig flott by og jeg reiser med enda flottere chicas! Jeg har forresten en liten video jeg har redigert mens jeg var nede i Tunisia, i tillegg kommer bilder etter hvert.

24.07.2013

Prague.

_weheartit

Nå har jeg noe å se frem til. I vinterferien reiser jeg til Praha, og gleder meg som en liten unge. Vinterferien i fjor var jeg i London, og det er gøy å prøve noe nytt.

30.12.2012

En liten oppdatering fra Bulgaria

Hei! Hvordan er været i Norge?

Nå har jeg vært i Bulgaria i en uke, og skal være ei uke til. Her er det opp i mot 40 grader på dagen, steikende sol, men i dag blåste det faktisk litt, noe som var deilig med tanke på varmen (jeg klager ikke altså). Jeg skal legge ut bilder fra turen når jeg kommer hjem, siden nettet på rommet ikke er det beste.

23.07.2012

Ready for take-off + What's in my travel bag

Nå kjenner jeg reisefeberen stige, og i morgen flyr jeg til sørlige breddegrader, Bulgaria (ligger vel litt mer i sørøst..) . Så nå venter jeg egentlig bare på å reise. Skal prøve å få blogget litt der nede, men er ikke sikker på hvordan internett blir.

Macbook, iPhone, iPod, Speilrefleks, objektiv, magasiner, en bok, Ray Bans, Lip balm. Pluss diverse nødvendigheter er det jeg har i veska mi.

-Noen andre som skal ut å reise?

15.07.2012

At the beach

Bilder fra We Heart It.

Jeg elsker strand. Sanden mellom tærne, den varme brisen fra havet, saltvannshåret man får etter å ha tatt seg en dukkert i vannet, å gå på stranden når varmen har senket seg litt, drikke fra en kokosnøtt eller en annen eksotisk frukt. Jeg elsker stranden.

28.06.2012

Londontips: Shopping

Her er jeg en anbefaling som er super å ha med seg!

Westfield Shopping Center:

På dette megastore sentere har de akkurat de samme butikkene som i Oxford, men bare at det er mye mindre folk og derfor enklere å finne seg noe! Jeg synes det var utrolig herlig å faktisk kunne bruke litt god tid i hver butikk og bare nyte klærne! River Island, Top Shop, All Saints, Bershka, Burberry, Levi's, French Connection, Jimmy Choo, Kurt Geiger og mange, mange fler! Jeg rakk ikke å komme meg igjennom hele senteret engang! Også vil jeg anbefale Republic, der selger de masse etnisk-inspirerte klær, og Oasis, der selger de mer klassiske og elegante klær! De har til å med en kino der.

_google

Hvordan komme seg ditt med tuben:  Central Line: Sheperd's Bush og White City

Hammersmith og City: Wood Lane og Sheperd's Bush Market

_meg

Camden Market: Her finner du alt mellom himmel og jord! Mat fra alle verdens land, kule tank tops, bruktbutikker, småting og nips, converse etc!

Håper dette hjalp litt!

27.04.2012

Londontips: Spisteder

Jeg vet det er mange som har vært i London, men jeg vet også at det er mange som skal ditt, derfor har jeg valgt å lage en liten guide! I første omgang er det spisesteder. Jeg har ikke så mange å anbefale siden vi ikke var så heldig, men det var jo såklart et par!

Spisesteder:

Carluccio's: Her spiste vi daglig frokost, fruktsalat, crossaint, yoghurt og te! Crossaintene var helt fantastisk og nystekte. Dessuten så var det veldig fint innredet der, og de selger også nydelige bakevarer og søtsaker. Carluccio's ligger i Westbourne Grove, Paddington.

Adams Rib:  Denne restauranten ligger i Picadelly Circus. Jeg var der kun en gang, men gud for en mat! Jeg bestilte nachos, som smakte himmelsk, og jeg vet at de andre var veldig fornøyd med sin mat også!

Starbucks:

En kaffe på Starbucks er å anbefale! Frappe, hot chocolate, black coffe, u name it, they serve it! De har også veldig gode cookies.

Jeg legger ut Londontips om shopping og what-to-do senere i dag!

Håper det er litt til hjelp!

26.04.2012

Fotoserie: Small, sweet memories of London

Bilder tatt i London - meg

Vi bodde like i nærheten av Notting Hill, så vi kunne rett og slett gå ditt! Vi kom over et lite søtt italiensk bakeri, der noen søte godsaker møtte oss i døren. Åh, som jeg savner den byen!

25.04.2012

• Kontakt: inepholst@hotmail.com
    + Legg meg til som venn
    Ine, 18 år. Går mitt siste år på medielinja på VGS. Elsker fotografi, reise, små øyeblikk, store øyeblikk og musikk. Alle bildene er tatt av meg, om det ikke står noen annet. Copyright